Wednesday, December 22, 2010

bermula segalanya...

secara rasminyer hari nie aku dah ada blog sendiri...thanks to my bro...tanpa dia sampai biler2 pun aku takde blog...akan ku manafaatkan blog nie untuk aku luahkan segala-galanyanya...perjalanan hidup aku...suka duka untuk aku kongsikan...mana tau ada yang boleh dijadikan iktibar...hehe...perasan...tapi serius...hidupku mmg penuh suka dan duka..akan ku titipkan satu per satu untuk tatapan kalian...(bila?entah...)kerjayaku sebagai pensyarah menyukarkan aku untuk meneka bila masa senggangku...sentiasa sibuk apabila bermulanya semester...insyaallah...akan kucuba menitip bingkisan buat kalian...rasanya cukup kot kata-kata aluan pembuka bicara...selamat membaca...yang baik dijadikan teladan dan yang buruk dijadikan sempadan.wassalam....

No comments:

Post a Comment